-
Materac Matroluxe Trafic
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 0 |
Dostępność | 50 szt. |
Kod kreskowy | |
EAN | |
Kod produktu | 51447444 |
Zamówienie telefoniczne: 578546818
Materac Matroluxe Trafic
Materac Traffic - to topper składa się z innowacyjnych wypełniaczy, z których każdy posiada zestaw unikalnych właściwości. Dzięki temu produkt charakteryzuje się maksymalnym poziomem komfortu i niezawodności.
RDZEŃ MATERACA
- Len
- Pianka wiskoelastyczna MML® Memory
- Pianka SHR ML®
- Cocos Coir
POKROWIEC MATERACA
Zdejmowany pokrowiec: stretch-żakard przeszyty lnem. Bardzo elastyczny materiał, który zawiera elastyczne włókna. Tkanina jest oddychająca. Pokrowce wykonane z tego rodzaju tkaniny doskonale utrzymują swój kształt i dodają materacowi elastyczności, a obecność żakardu sprawia, że pokrowiec jest trwały i odporny na zużycie.
MATERIAŁY
- Len - to hipoalergiczny materiał, który dobrze wchłania wilgoć i szybko odparowuje ją z włókien, zapobiegając rozmnażaniu się różnych bakterii. Ponadto len zapobiega powstawaniu elektryczności statycznej, co przyczynia się do spokojnego wypoczynku. Jest to nautralny antyseptyk, nie będzie odczucia, że nam za gorąco spać, ma termoregulujące właściwości, nie pochłania zbędnych zapachów.
- Pianka wiskoelastyczna MML® Memory - to pianka nowej generacji. Wykorzystywana jest w firmowej budowie pokrowca. Pod wpływem ciepła ludzkiego ciała zmienia poziom miękkości. Powtarza i zapamiętuje kontury ciała śpiącego, odciąża organizm i pozwala się odmłodzić.
- Pianka SHR ML® - to wykonana ze specjalnych materiałów HR zapewnia ortopedyczne podparcie ciała i redukuje nacisk.
- Cocos Coir - to naturalny materiał wykonany z włókien kokosowych. Nadaje powierzchni sztywność, nie gnije i nie wysycha w trakcie użytkowania.
Realizujemy dostawę na terenie Krakowa i okolic (do 30 km). Dostawa jest bezpłatna
Kurier sklepu
Dostawa pod wskazany adres - bezpłatnie
Wniesienie materaca do mieszkania/domu - 80 zł
Usunięcie/utylizacja starego materaca - 150 zł.
Czas dostawy: MON - FRI: 09-22:00, SAT: 09:00-18:00
Kurier firmy pocztowej DHL, DPD
Dostawa pod wskazany adres - bezpłatnie
Wniesienie materaca do mieszkania / domu - zgodnie z taryfami firmy
Czas dostawy: MON - FRI: 08-16:00, SAT: 08:00-14:00
Odbiór osobisty
Punkty Odbioru DHL POP - bezpłatnie
Punkty Odbioru DPD Pickup - bezpłatnie
Sklep przy ulicy Bonarka 19/5, Kraków, 30-415 - bezpłatnie
Opłata za zamówienie możliwa online, przelewem na konto bankowe lub przy odbiorze
Płatności online Przelewy24
BLIK, Przelew online, Karty płatnicze, Visa Mobile, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Skycash, P24 Now, PayPo, eRaty.
Płatności online PayU
Apple Pay, Google Pay, Przelew bankowy, Płatność kartą, Zapłać później.
Płatność na konto bankowe
Na życzenie wysyłamy fakturę. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu środków na koncie.
Bank Polski
04 1020 2892 0000 0889 9793
Regon: 526591488
NIP: 6762653525
Płatność przy odbiorze/za pobraniem
Kurierowi na podany adres, w sklepie lub na poczcie przy odbiorze przesyłki.
Czy mogę zwrócić towar?
Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej Umowy kupna-sprzedaży i zwrócić towar w terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru (zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego).
W przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy, Sklep dokona zwrotu wpłaconych przez Kupującego środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący do zapłaty za towar.
Towar nie podlega zwrotowi, jeżeli:
- towar został wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub zaprojektowany w celu zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
- towar został uszkodzony przez Kupującego lub nosi ślady użytkowania.
Jak mogę zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu towaru, Kupujący musi wypełnić standardowy formularz odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, dostępny pod tym linkiem - pobierz formularz.
Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail ortomaterac@gmail.com oraz powiadomić sklep dzwoniąc pod numer +48 578-546-818
Po odstąpieniu od Umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie odesłać lub przekazać Sklepowi Towar, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od Umowy. Kupujący ponosi koszty dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu.
Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy wypełnić standardowy formularz reklamacyjny dostępny tutaj - pobierz formularz.
Wypełniony formularz, dowód zakupu w postaci faktury/paragonu, zdjęcia wady należy przesłać na adres ortomaterac@gmail.com oraz powiadomić sklep dzwoniąc pod numer +48 578-546-818