• Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić towar?
Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej Umowy kupna-sprzedaży i zwrócić towar w terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru (zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego).

W przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy, Sklep dokona zwrotu wpłaconych przez Kupującego środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący do zapłaty za towar.

Towar nie podlega zwrotowi, jeżeli:
- towar został wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub zaprojektowany w celu zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
- towar został uszkodzony przez Kupującego lub nosi ślady użytkowania.

Jak mogę zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu towaru, Kupujący musi wypełnić standardowy formularz odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, dostępny pod tym linkiem - pobierz formularz.
Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail ortomaterac@gmail.com oraz powiadomić sklep dzwoniąc pod numer +48 578-546-818

Po odstąpieniu od Umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie odesłać lub przekazać Sklepowi Towar, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od Umowy. Kupujący ponosi koszty dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu.

Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy wypełnić standardowy formularz reklamacyjny dostępny tutaj - pobierz formularz.
Wypełniony formularz, dowód zakupu w postaci faktury/paragonu, zdjęcia wady należy przesłać na adres ortomaterac@gmail.com oraz powiadomić sklep dzwoniąc pod numer +48 578-546-818