• Poduszka Janpol pikowana

Bez problemu zmieści się do bagażu, samochodu

68.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Kurier sklepu 0
Kurier DHL 0
Kurier DPD 0
DHL POP (Service Point) 0
DPD Pickup punkt 0
Odbiór osobisty 0
Dostępność 50 szt.
Kod produktu 34563064

Zamówienie telefoniczne: 578546818

Poduszka Janpol pikowana

Poduszka została wykonana z delikatnej i mocno sprężystej pianki wysokoelastycznej typu HR. Materiał ten jest przyjazny dla skóry, a jego działanie opiera się na wysokiej elastyczności punktowej. Poduszka dzięki temu świetnie dopasowuje się do kształtów głowy i szyi oraz szybko reaguje na zmianę ułożenia kręgosłupa podczas odwracania.

Specjalne nacięcia w górnej części poduszki dodatkowo zwiększają jej miękkość i stopień dopasowania do kształtów głowy i kręgosłupa szyjnego. Taki zabieg sprawia, że niezależnie od pozycji, w której śpisz – poduszka będzie zapewniała Ci ergonomiczne i zdrowe wsparcie górnej części kręgosłupa.

Nacięcia usprawniają też odprowadzanie wilgoci z wnętrza poduszki, a to sprawia, że pozostaje ona sucha przez całą noc i nie nagrzewa Twojego ciała. Poduszkę Travel można zatem zabrać ze sobą nawet w miejsca, gdzie jest bardzo upalnie.

Jej niewielkie rozmiary sprawiają, że bez problemu zmieści się do bagażu, samochodu lub po prostu nie sprawi kłopotu, żeby przenieść ją w ręce. 

Inne akcesoria i poduszki by Janpol

Gwarancja:
2 lata
Producent.:
Janpol Akcesoria

Realizujemy dostawę na terenie Krakowa i okolic (do 30 km). Dostawa jest bezpłatna

Kurier sklepu
Dostawa pod wskazany adres - bezpłatnie
Wniesienie materaca do mieszkania/domu - 80 zł
Usunięcie/utylizacja starego materaca - 150 zł.
Czas dostawy: MON - FRI: 09-22:00, SAT: 09:00-18:00

Kurier firmy pocztowej DHL, DPD
Dostawa pod wskazany adres - bezpłatnie
Wniesienie materaca do mieszkania / domu - zgodnie z taryfami firmy
Czas dostawy: MON - FRI: 08-16:00, SAT: 08:00-14:00

Odbiór osobisty

Punkty Odbioru DHL POP - bezpłatnie
Punkty Odbioru DPD Pickup - bezpłatnie
Sklep przy ulicy Bonarka 19/5, Kraków, 30-415 - bezpłatnie

Opłata za zamówienie możliwa online, przelewem na konto bankowe lub przy odbiorze

Płatności online Przelewy24 
BLIK, Przelew online, Karty płatnicze, Visa Mobile, Apple Pay, Google Pay, PayPal, Skycash, P24 Now, PayPo, eRaty.

Płatności online PayU
Apple Pay, Google Pay, Przelew bankowy, Płatność kartą, Zapłać później.

Płatność na konto bankowe
Na życzenie wysyłamy fakturę. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu środków na koncie.
Bank Polski
04 1020 2892 0000 0889 9793  
Regon: 526591488
NIP: 6762653525

Płatność przy odbiorze/za pobraniem
Kurierowi na podany adres, w sklepie lub na poczcie przy odbiorze przesyłki.

Czy mogę zwrócić towar?
Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej Umowy kupna-sprzedaży i zwrócić towar w terminie 30 dni od dnia otrzymania towaru (zgodnie z art. 22(1) Kodeksu cywilnego).

W przypadku odstąpienia przez Kupującego od Umowy, Sklep dokona zwrotu wpłaconych przez Kupującego środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący do zapłaty za towar.

Towar nie podlega zwrotowi, jeżeli:
- towar został wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub zaprojektowany w celu zaspokojenia jego zindywidualizowanych potrzeb;
- towar został uszkodzony przez Kupującego lub nosi ślady użytkowania.

Jak mogę zwrócić towar?
Aby dokonać zwrotu towaru, Kupujący musi wypełnić standardowy formularz odstąpienia od Umowy kupna-sprzedaży, dostępny pod tym linkiem - pobierz formularz.
Wypełniony formularz należy przesłać na adres e-mail ortomaterac@gmail.com oraz powiadomić sklep dzwoniąc pod numer +48 578-546-818

Po odstąpieniu od Umowy Kupujący ma obowiązek niezwłocznie odesłać lub przekazać Sklepowi Towar, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od Umowy. Kupujący ponosi koszty dostarczenia zwracanego towaru do Sklepu.

Jak złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy wypełnić standardowy formularz reklamacyjny dostępny tutaj - pobierz formularz.
Wypełniony formularz, dowód zakupu w postaci faktury/paragonu, zdjęcia wady należy przesłać na adres ortomaterac@gmail.com oraz powiadomić sklep dzwoniąc pod numer +48 578-546-818

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie